Monday, March 7, 2011

7.我也哈韩

自去年
我开始哈韩了
我开始喜欢韩国的综艺节目
RunningMan
“I Love iT”
开始认识韩国的艺人
MC 刘
“好搞笑”
开始喜欢上韩国的歌曲
TTL
Fallinglove
Aha
Funny
Alicia
“都很好听”
最近
更不时loop韩国歌曲
单是T-ara的T.T.L我都大概loop了百多次
一天loop上几个小时



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I feel that I'm over leisure since my test1 have ended
Well, there are actually numbers of assignments I haven't done
Yet, there is no any forces to drive me start with them
I wonder am I able to survive during this semester?

End

4 comments:

夜紫薰 said...

^_^
干嘛哈韩啦~
哈我更好~==

said...

lol ~~

Z〥 Zen飞霜 said...

夜紫薰
><
哈你有什么好啊?
说来听听

ak
你的LOL是哪方面的LOL啊

said...

你这semester还可以不可以活下去的lol