Saturday, April 30, 2011

30.Hydro+Thor

考完一个难以想象的考试
我只能说
Sir, why you do this to us
If you are going to give the questions again
just give us some hints ah
Study all "cap pa lang" make me forget tons of equations
Haiz

I also should just study the assignments you gave
Like that probably I will do better
Well, Just can say that
I'm So SO SOO stupid ><

考了一个不知所谓的考试
我带着relax的心情到电影院去
徘徊在Thor和关云长之间
最终选择了Thor
结果看到的并不是我想象的
历练》爱情》拿回自己的hammer》回到自己的家》阻止破坏
就这样……完了
还以为充满刺激感
结果并不是,唉~
但至少还算可以,也让我笑了几次
评价 8/10给你啦~


这男人
超帅气的!

End

4 comments:

said...

hor hor
终于知道自己笨了叻

ting said...

wah..got 8/10 wor..i wanna watch it too!!! that day i c newspaper and saw that guy is very very handsome oh~

Swat Yin said...

还没去看xP
但是我朋友一直说不看不行=P

Z〥 Zen飞霜 said...

笨到来我觉得其实我还是很聪明的

Ting
yea! even im a MAN i oso feel tat he is very handsome! Go watch ba
for gal, i thk its can be 10/10 XD

swatyin
哈哈去看看吧,我觉得女生对这部戏的评价都很高~